Tuesday, May 11, 2010

Never thought Mum could do something so beautiful.

Found this on Tumblr. It seriously made me cry. IN CLASS! Dah la orang tengah cramps+ovary pain. Nangis pulak. Nasib tengah break time. Sheesh.

Ya Allah, Ya tuhan ku yang Maha pengasih lagi maha penyayang, yang maha mendengar lagi maha melihat, yang maha memberi lagi maha mengetahui, yang maha suci, yang maha pemberi petunjuk, yang maha melimpahkan kebahagiaan, yang maha kuat, lagi maha pengampun.

Dengarlah doa saya, jika memang engkau maha mengetahui, saya yakin engkau tidak pernah lupa, engkau pernah berfirman dalam kitab mu jika kami berdoa maka kau akan mengabulkannya. Ya Allah, engkau tidak pernah ingkar, maka ya Allah kabulkanlah doa-doaku dalam sujud terakhirku, dalam pikiranku, dalam sanubariku. Saat aku menghadapmu saat aku membaca firman-firman mu, saat aku melihat kebesaranmu, mengukurnya dengan penggaris dan menghitungnya dengan kalkulator, sedikit demi sedikit.

Ya Allah, berilah aku petunjuk ke jalan yang lurus, jalan orang-orang yang engkau ridhoi, jadilah pengawasku, dalam bangun dan tidurku yang lelap. ingatkan Aku ya Allah apabila aku lemah, jagalah aku, baik di depanku, di samping kanan dan kiriku, di belakangku, di atasku, di bawahku, dan jadikan aku lebih baik dari hari ini, buatlah aku menjadi orang-orang yang beruntung. Aku menginginkan perlidungan kelas satu-mu dari syetan yang terkutuk. Agar aku bisa bersama dengan orang-orang yang engkau cintai.

Ya Allah yang Maha Suci, sucikanlah hambamu ini dari dosa-dosa, dari kemaksiatan, dari zina, dan dari harta yang seharusnya tidak menjadi milik saya. Sucikan lah perkataan, perbuatan, penglihatan, dan pemikiran hambamu ini. Jangan biarkan saya diperbudak oleh syetan yang terkutuk, terjerumus dalam nerakamu. Jauhkanlah saya dari apa apa yang haram, apa apa yang membuat saya lengah dan takluk dalam godaan yang mengkotorkan hati dan pikiran saya.


It all matched what I felt last night. The prayer I've always had in my heart. Gawd, I have to stop sleeping in my telekung. But it always feels nice, ya know. Like there's something unseen wrapped around you, protecting you, over just a piece of cloth. I know that's creepy though. Haha. But shit, this cramps is giving me pure hell, plus the usual cyst "breakout".

Pak Adi says I'll have this even when I'm older. Which basically means, forever. Gawd, why can't boys have the same kind of pain too? Balls-cramps or something? LOL! Okay, shall not continue that topic 'cause it will sound gross. Eh imagine eh, boys with cramps? Pad pon tak muat sak!

OMG! See? Gross!!!!

I am innocent, I have a clean mind. Shoooooo~~!!!!!

Okay, calmer now. Seriously, ever since I got hospitalized for this ovary thing, it has never stopped. Egg rupture, cyst form. How can it possibly happen for EVERY cycle??? Seriously, it hurts to even tahan the pain. I've just taken 2 painkillers and it's making me bloody drowsy.

I seriously can't wait to go to Indonesia and meet Umi Aisyah. Really need to talk to her. Maybe she has answers for me, maybe not. But you know, being affiliated to someone like her, is actually not a bad thing. & honestly, I swear, I like to watch her. It's fascinating. She looks so young even though her age is like 50 plus, if I'm not wrong. The wonders of ablution. But that's not the reason why I like to watch her. You just have to meet her. & omg, I know deep inside that she knows everything inside me with one look at me. :S

Nyaaa~~ Aku nak berak sekarang. Dah pukul 3.05. Nanti kene amek gambar untuk Kak Ramz nye graduation. Am actually excited for it, 'cause she's in SIT. But my cramps are giving me problems. :(

Wish me luck for later. Maybe drop a little prayer that my pain will go away. Every doa counts. Thank you. I love you. :)

No comments:

Post a Comment